Jan Kaláb - logo
Košík
One Point - logo

Reklamace

Zásady reklamace a vrácení peněz

 

Pokud při doručení zásilky zjistíte poškození obalu, prosíme vás o jeho vyfocení nebo natočení videa ještě před otevřením. V případě, že po rozbalení zjistíte poškození nebo jinou vadu samotného díla, opět jej prosím neprodleně zdokumentujte (fotografií nebo videem).

Veškerou dokumentaci spolu s popisem situace zašlete na e-mail studio@onepoint.cz nejpozději do 14 pracovních dnů od zjištění škody. Reklamaci na případné vady díla je možné uplatnit maximálně do 3 měsíců od převzetí díla. Náklady na dopravu spojené s reklamací hradí vždy odesílatel.

 

Kompletní obchodní podmínky najdete na www.onepoint.cz

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout více efektivní uživatelský zážitek. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na tlačítko „Souhlasím".

Souhlas můžete odmítnout .